niedziela, 10 stycznia 2016

Wstęp - kilka informacji

Witam Was na moim nowym blogu!

Przez dłuższy czas zastanawiałam się, czy zakładać nowego bloga, jednak chęć pisania zwyciężyła i oto jestem!
Może na początek trochę spraw organizacyjnych.

Po pierwsze:
Podstrona jest jeszcze w małej przebudowie, brakuje tam jeszcze podstawowych informacji o blogu, bohaterach, jednak jeszcze dzisiaj będzie to dopracowane!

Po drugie:
Jeśli już ktoś zajrzał do zakładki "LINKI", to pewnie zauważył, że nie ma tam zbyt wielu blogów, dlatego zachęcam Was żebyście zostawiali linki do swoich blogów! Z chęcią przeczytam coś ciekawego ;-)

Po trzecie:
Prolog. Bardzo bym chciała, żeby mimo wszystko pojawił się jeszcze dzisiaj, jednak nie wiem czy się wyrobię ;-)

Po czwarte:
Ogólnie rozdziały powinny pojawiać się co dwa tygodnie - w weekendy. Jeśli coś by się zmieniło, to będę Was o tym informować.

Po piąte:
Wszystkie informacje będą przeze mnie pisane w polu "INFORMACJE", które zawsze będzie umieszczone w widocznym miejscu ( w przypadku tego szablonu - przy nagłówku)

Zakładka "PYTANIA"
Jak sama nazwa - zadajecie tam pytania, a ja rozwiewam Wasze wątpliwości i wszelkie niejasności. Będzie tam również zamieszczony mail do mnie oraz numer gg w razie gdyby ktoś nie chciał zadawać swoich pytań na forum ;-)

To chyba tyle. Jeśli prolog się dzisiaj pojawi, to będzie to koło północy. Jeśli ktoś lubi chodzić wcześniej spać - zachęcam żebyście wpadli jutro! 
Pozdrawiam Was! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz